fbpx

רות שפנדאו פסיכולוגית קלינית

עייפות זו אחת התלונות הנפוצות ביותר ששומעים רופאי המשפחה, על פי הנתונים לפחות פעמיים ביום. למרות כי התופעה מאוד שכיחה, רק אצל 10% מהמתלוננים תמצא אבחנה רפואית המסבירה את הסיבה לעייפות הכרונית. מה הם התסמינים לכך ואיך ניתן למנוע אותם?

חוסר שעות שינה או ביצוע אימון פיזיים מרובים אינם בהכרח הסיבה לחוסר אנרגיה ועייפות. מומחים מסבירים כי יש מספר סיבות אפשריות לחוסר אנרגיה ועייפות אך רובן ניתנות לפתרון בקלות ע"י שינויים קטנים בחיי היום יום. 

אז מה עלינו לעשות?

ראשית, חשוב מאוד לבצע בדיקות דם באופן תדיר- לפחות פעם בחצי שנה, על מנת לבדוק כי בריאות גופינו תקנית ואין בעיה רפואית הגורמת לירידה באנרגיה ולעייפות. כל גוף וגוף הוא שונה ונסיבות חיינו מובילות אותנו למקומות שונים בחיים, לכן חשוב להיוועץ תמיד עם רופא בעניינכם.

איפה נמצא מקור הכח?



כל המומחים יעידו כי שמירה על אורח חיים בריא היא התרופה הטובה ביותר.  הקפדה על אכילת מזונות בריאים ומאוזנים כמו פירות וירקות טריים. 

 

בתוך עולם הרגשי נוכל למצוא את  מקור לכוח, חיות או  להידלדלות והחלשת האנרגיה הפנימית שלא זורמת בתוכנו. החסימות נוצרות מזיכרונות, תפיסות עולם ש מבוססות על חסכים רגשיים וחלקם כרוניים היוצרים הרעלת רגשית מתמשכת ובהתאם לזה, מתרוקן כוחותינו.. כדלי שיש בתחתית דליפה ואף פעם הדלי לא מתמלא.  כשיש חסימה, האור לא יכול להתגלות וזה מעורר אצל האדם רגש שלילי וגורם לייסורים. הרגש השלילי הוא נורת האזהרה, הוא הסימן שיש כאן חסימת האור וכעת האדם יכול לפעול, בצורה מודעת להסירה ולנקות את מה שחוסם. סיום תהליך הזה בכוונה נכונה, פותח בתוכנו את צינורות התקווה, הודיה ושמחה!!

זכרו!

לבסוף, זכרו שאתם לא לבד. תמיד יש עם מי לדבר ולהתייעץ. אפשר לפתור המון דברים בדיבורים ואנחנו תמיד פה במרחק לחיצת כפתור

כן פותרים בדיבורים!
בשיחה חינם

 

צור קשר

אתם יכולים גם לכתוב לנו! אנחנו חוזרים מיד. נסו אותנו. 

    מגזין בריאות לנפש

    כן פותרים בדיבורים!
    בשיחה חינם

     

    Share this...
    Share on Facebook
    Facebook
    Scroll Up
    שינוי גודל גופנים