fbpx

רות שפנדאו פסיכולוגית קלינית

לפני שנים עמדתם ביחד מתחת לחופה, צעירים ונרגשים, ויצאתם למסע המשותף שלכם ביחד? הייתם מלאים באהבה וחדורי מטרה, אך היום הדברים נראים אחרת? אתם לא לבד. הרבה מאוד זוגות מוצאים את עצמם מתמודדים עם שלל משברים, ואפשר גם להבין מדוע. החיים שלנו הם לא לינאריים, יש בהם עליות, ירידות ולא מעט אתגרים ומהמורות. לכן, אם גם אתם מרגישים שאתם לא מתקשרים טוב כמו בעבר, כדאי שתחשבו על טיפול זוגי בצפון. אתם לא תאמינו עד כמה עצם העובדה שתוכלו לדבר עם גורם שלישי, שלא קשור לאף אחד מכם, תעזור. לכן, אם אתם מחפשים פסיכולוגית קלינית שתוכל לסייע לכם לעבור את המשבר שבו אתם נמצאים, צרו קשר עם רות שפנדאו. היא מנוסה, מקצועית ובעלת יכולת נדירה של הקשבה ונתינה, אז למה להתלבט?

למי מתאים טיפול זוגי בצפון?

אתם תוהים האם טיפול זוגי יוכל להתאים לכם? עד היום הייתם בטוחים שרק זוגות מסוימים יכולים לעבור טיפול זוגי? חשוב שתבינו: טיפול זוגי מתאים לכל זוג. הוא מתאים לזוג שנמצא לפני החתונה, אחרי החתונה או אחרי שנים רבות של שנים ביחד. טיפול זוגי מתאים גם לזוגות שכבר החליטו להתגרש אך רוצים לדבר ולבדוק את הדברים מחדש. לכן זה לא משנה מה מוביל אתכם לחשוב על האופציה הזאת. זה לא חשוב איזה סוג של משבר ביחסים שלכם אתם עוברים. מה שבטוח זה שעם פסיכולוגית מוכשרת תוכלו לפחות לדבר על הדברים, לגעת בהם ולקבל את ההחלטות הנכונות לשניכם.

טיפול זוגי עם פסיכולוגית מומלצת

הדילמה שלכם היא לא האם לעשות טיפול זוגי, אלא לאיזו פסיכולוגית לפנות? אתם מתלבטים ורוצים לעשות כל מה שניתן כדי להגדיל את הסיכוי שהחוויה הזאת תהיה טובה? כמובן שאפשר להבין לליבכם. זה לא קל לדבר עם אדם שלישי וטבעי שתרצו לעשות הכול כדי שהטיפול יצליח. לכן המקצועיות, יכולת ההקשבה וההמלצות אלה הם גורמים שיוכלו לעזור לכם לבחור את הפסיכולוגית שלכם. במקרה של רות שפנדאו אתם תראו, כבר מהפגישה הראשונה, שיש לכם על מי לסמוך. צרו קשר במספר: 077-9966431 והתחילו עוד היום את המסע המשותף שלכם בטיפול זוגי מרתק ומאתגר.

Share this...
Share on Facebook
Facebook
Scroll Up
שינוי גודל גופנים