fbpx

רות שפנדאו פסיכולוגית קלינית

עד היום דיכאון היה משהו שקורה לאחרים? זה היה הדבר הכי רחוק מכם ופתאום התחלתם להבין שאתם מוצאים את עצמכם במעגל הזה? קשה לכם לקום בבוקר ואתם לא מבינים למה בכלל לעשות את כל המאמץ הזה? חשוב להבין: דיכאון עלול לתקוף כל אחד מאיתנו. יכולות להיות לו שלל סיבות וטריגרים שיעוררו אותו, ומה שחשוב זו השאלה מה עושים איתו. היום, בניגוד למה שהיה נהוג בעבר, כבר אפשר לדבר על הדברים. תוכלו למצוא טיפול בדיכאון ותוכלו לעזור לכם, אז למה אתם מחכים? זה נכון, לא קל להודות שיש לנו בעיה ולא קל להחליט שאנחנו רוצים להתמודד איתה, אבל זו הדרך הנכונה לשפר את איכות החיים שלכם. רות שפנאו היא פסיכולוגית קלינית מנוסה ומקצועית שמזמינה אתכם ליצור עימה קשר ולעבור טיפול שיעזור לכם להתמודד עם הדיכאון.

למה לא כדאי לוותר על טיפול בדיכאון?

אין ויכוח על כך שתוכלו לחיות את חייכם בצל הדיכאון. עם זאת, במידה ולא תעברו טיפול בדיכאון, עלול מאוד להיות שהוא ילווה אתכם בכל מה שאתם עושים. בכל שמחה הוא ייקח חלק ובכל רגע מרגש הוא יכרסם. לכן, אם יש אפשרות לחיות את החיים גם אחרת, מה פתאום שתוותרו על כך? מגיע גם לכם, כמו לכולם, לחיות חיים מלאים. זה לא אומר שתמיד תהיו שמחים, אך זה בהחלט אומר שלא תצטרכו ללכת עם העננה הזאת לכל מקום.

החשיבות של טיפול מקצועי בדיכאון

כאשר מדברים על טיפול בדיכאון מדברים על עניין מקצועי לכל דבר. דיכאון זה לא סתם דכדוך שאפשר לדבר עליו עם חברים ולשפר בצורה כזאת את מצב הרוח. בפועל, זה הרבה מעבר לכך. לכן גם הטיפול צריך להיות בהתאם, וזו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי יהיה לקבוע פגישה עם פסיכולוגית קלינית מוכשרת. במקרה של רות שפנדאו אתם תראו, כבר מהפגישה הראשונה, שאתם לא לבד יותר במערכה. יש מי שיעזור לכם, יקשיב לכם ויוביל אתכם לאט לאט אל עבר הדרך הנכונה. אם אתם צמאים לאיכות חיים טובה יותר ולמצוא שוב את השמחה שאבדה, התקשרו למספר: 077-9966431.

Share this...
Share on Facebook
Facebook
Scroll Up
שינוי גודל גופנים