fbpx

רות שפנדאו פסיכולוגית קלינית

הורות יכולה להיות מספקת, אבל היא יכולה גם להיות מורכבת. הורים חייבים לטפל בצרכים היומיומיים של התינוק או הילד. הם גם אחראים לעזור לכל אחד מילדיהם לפתח כישורי חיים. מיומנויות אלו כוללות כישורי חיים יומיומיים, מיומנויות חברתיות והתנהגויות מתאימות.

רות שפנדאו, פסיכולוגית קלינית, מספקת שירותי הדרכת הורים בצפון ומלווה הורים בתהליכי למידה להתמודדות עם בעיות שנוגעות להורות.

חשיבות ליווי הדרכת הורים בצפון

הורים חדשים, הורים שמתמודדים עם בעיות רבות בגידול ילדים, והורים המתמודדים עם מצבים נפשיים של ילדיהם, צריכים לפנות לתמיכת עשויים ליהנות מתמיכתו של איש מקצוע בתחום בריאות הנפש.

מטפל או יועץ שמספקים שירותי הדרכת הורים בצפון מסייעים להורים לעבור מצבים קשים או מנחים אותם כיצד להתמודד עם בעיות התנהגותיות של ילדיהם.

מהי הורות טובה?

מרגע ההודעה על הריון, רוב ההורים מקבלים הנחיות שונות ורבות שנוגעות לאופן בו יש לגדל ילדים. רופאי ילדים מספקים מידע להורים חדשים על בריאותם ובטיחותם של תינוקות. מקורות תקשורת מציעים עצות נרחבות ולעתים קרובות סותרות בנושא הורות. לבני המשפחה עשויות להיות דעות שונות לגבי מה שהכי טוב לילד.

הורים חדשים עשויים להרגיש מוצפים ממידע ועצות הורות. הם עשויים להיות לא בטוחים מה הכי טוב עבור ילדם. אז הם עשויים לפנות לרופא ילדים, מטפל או מומחה אחר לייעוץ או לשירות של הדרכת הורים בצפון.

בחירת גישת הטיפול המתאימה ביותר

מומחים בפסיכולוגיה והתפתחות ילדים מסכימים בדרך כלל שאף אחת מהשיטות להורות אינה "הטובה ביותר". הורים עשויים לרצות לנסות סגנונות הורות שונים כדי לראות מה מתאים למשפחתם.

הורים רבים ממשיכים להציע תמיכה והכוונה לילדיהם הבוגרים עם שירותי הדרכת הורים בצפון. הליווי המקצועי נחוץ במיוחד לטיפול בילדים שמתמודדים עם בעיות כרוניות, כי מטפל או איש מקצוע אחר בבריאות הנפש יכולים לעזור להורים ללמוד להתמודד עם זה.

מטפלים עשויים גם לעזור להורים ללמוד כיצד להגיע אל ילדיהם, במידת האפשר, עם תקשורת נכונה ומכילה.

במקרים אלו ורבים אחרים, רות שפנדאו, פסיכולוגית קלינית עם ניסיון של למעלה מעשרים שנים, מלווה הורים וילדים בהתמודדויות עם אתגרים מורכבים.הדרכת הורים בצפון

כן פותרים בדיבורים!
בשיחה חינם

 

צור קשר

אתם יכולים גם לכתוב לנו! אנחנו חוזרים מיד. נסו אותנו. 

    מגזין בריאות לנפש

    כן פותרים בדיבורים!
    בשיחה חינם

     

    Share this...
    Share on Facebook
    Facebook
    Scroll Up
    שינוי גודל גופנים