fbpx

רות שפנדאו פסיכולוגית קלינית

כולנו מרגישים מידי פעם שהדברים יוצאים מכלל שליטה. אנחנו מרגישים שלא תהיה לנו שום אפשרות למצוא דרך אחרת להתמודד עם המצב ובעיקר – שהדברים חוזרים על עצמם. אנחנו תמיד מגיבים באותה הדרך ושום דבר לא משתנה. אם זה נשמע לך מוכר ואם גם אתה מרגיש היום שהיית רוצה למצוא דרך אחרת להתמודד עם החיים ועם מצבים שונים, בהחלט יכול להיות שעכשיו זה הזמן לעבור טיפול פסיכולוגי בצפון. טיפול פסיכולוגי, כל עוד תעשה אותו בעזרת פסיכולוגית מוכשרת ובעלת ניסיון, יעזור לך למצוא איזון, כוח ויחזיר לך את השליטה על העולם הרגשי שלך. לכן כדאי שתפנה עוד היום אל רות שפנדאו – פסיכולוגית קלינית מנוסה שתשמח ללוות אותך בדרך אל השינוי.

למי מתאים טיפול פסיכולוגי בצפון?

אנשים רבים שחושבים מידי פעם על האפשרות של טיפול פסיכולוגי בצפון תוהים האם זה יכול להתאים להם. לא כולנו יכולים לדמיין סיטואציה שבה אנחנו יושבים מול אדם זר ומדברים. עבור רבים מאיתנו זה נראה מוזר מידי ויש אנשים שחושבים שזה בלתי אפשרי. איך אדם זר יכול לעזור לי? ומתי אני יכול לדעת שזה הרגע הנכון להתחיל טיפול? חשוב להבין: טיפול פסיכולוגי מתאים לכל אחד. לילדים, למתבגרים וגם לאנשים מבוגרים. הוא מתאים למי שמחפש עבודה ולא מוצא והוא מתאים למי שמנהל חברה גדולה עם מאות עובדים. לכן אין ספק שגם במקרה שלך טיפול כזה יכול לשפר את איכות החיים בצורה משמעותית.

כמה זמן זה נמשך?

זו הפעם הראשונה שאתה חושב על טיפול פסיכולוגי בצפון? אם כך, ברור מדוע יש לך דילמה ומדוע אתה תוהה כמה זמן זה נמשך ומה קורה במהלך הטיפול. זה תלוי בכמה גורמים: בך, בקצב, בהתמסרות שלך לעניין וגם בפסיכולוגית שאליה תבחר לגשת. חשוב להבין שהפסיכולוגית לא תעשה במקומך את העבודה, אלא תלווה אותך עם עצה טובה ותראה לך את הדרך. לא כדאי. לדחות את התחלת הטיפול למחר, כי בעזרת פסיכולוגית מוכשרת כמו רות שפנדאו אתה יכול ליהנות מחיים רגשיים הרבה יותר מלאים, מאוזנים ורגועים. ליצירת קשר חייג עוד היום למספר: 077-9966431.

Share this...
Share on Facebook
Facebook
Scroll Up
שינוי גודל גופנים